سکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوت

امیدوارم افتادن هربرگ آمیــــــــــــــــــنی باشد برای آرزوهای قشنگتون

هيچ چیز در طبيعت براي خود زندگي نميكند !!!

 

رود خانه ها اب خود را مصرف نميكند !

 

درختان ميوه خودرا نميخورد !

 

خورشيد گرماي خود را استفاده نميكند !

 

ماه در ماه عسل شركت نميكند !

 

گل عطرش را براي خود گسترش نميدهد !

 

نتيجه جيست ؟؟؟!!!

 

زندگي براي ديگران قانون طبيعت است !!!



نظرات شما عزیزان:

فرزانه
ساعت12:59---15 تير 1394
سلام مهشیدممممم خوبی؟ این احسان کیه همونه که توی صبا بود؟راستی مهشید اگه تونستی حتما لاین نصب کن خخخخ خیلی خوبه


پاسخ:سلامممم عزیزم فرزانه مرسی تو خوبی؟اره این همون احسانه خخخ فداتشم لاین ندارم خوشم نمیاد


بنیامین
ساعت17:46---12 تير 1394
سلاااااام اجی مهشید خوووووبی خوشی
خیلللللللللللی دلم برات تنگ شده بود برات گگگگگگ شرمنده نتونستم بیام بهت سر بزنم این مدت
پاسخ:سلاااااااام داداشی دشمنت شرمنده همینکه بازم سرزدی خودش کلی ارزش داره خخخ. راستی ادرس اینجارو چجوری پیدا کردی ههه فکرشم نمیکردم واقعا خوشحال شدم دیدمت


الی
ساعت2:11---8 تير 1394
سلام مهشیدجوووووووونم عزیزم من رفتم وبلاگم وکامنت هایی که گذاشته بودیوخوندم فدات شمممم گلم من الان خونه یکی ازاشناهامونم وفرداصبح برمیگردیم خونمون فقط یه شب اینجاییم عزیزم خیلی دوستت دارم ولحظه شماری میکنم که دوباره بیام وبرات کامنت بزارم اجی جوووووونم
بابام نت روقطع کرده ومن داغونم عاشقتم بووووووووووووس
وااااااااااای عشقممممممممم سلاممممممممممم چه عجب گگگ یهو رفتی نگرانت شدم فداتشم ولی میدونستم میایی. عاشقتممممم
اشکال ندااااره فداتشم گریه نکن


محمد جواد
ساعت16:04---29 خرداد 1394
سلام آبجي گلم

بخدا خيلي ناراحت شدم از اين خبري كه شنيدم
خدا رحمتشون كنه
خدا به تو وخانوادت صبر بده
خيلي سخته

خدا بهت عمر طولاني بده بهت و تا مدتهاي طولاني بالاي سر بچه هات و نوه هات باشي
خدا پدر مادرتو حفظ كنه
التماس دعا

پاسخ:سلام داداشي مرسي خدا رفتگان شمارو هم بيامرزه... ممنونم


ehsan
ساعت14:49---29 خرداد 1394
لاین داری؟اگه داری آی دی تو بده
پاسخ:نه داداشي ندارم ...لاين مگه جيه اينقد طرفدار داره خخخخ


ehsan
ساعت19:24---28 خرداد 1394
Salam az baghie che khabar ?majid ia hamon farzane hanoz bash harf mizani bashon dar ertebati
پاسخ:سلام ازش بی خبرم از وقتی بلاگفا خراب شده نتوستم ازش خبر بگیرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در شنبه 26 / 3 / 1394برچسب:,ساعت 21:31 توسط mah| |


Power By: LoxBlog.Com