مهمونی


سکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوت

امیدوارم افتادن هربرگ آمیــــــــــــــــــنی باشد برای آرزوهای قشنگتون

 میخواهم مهمانی بگیرم...

 

یک مهمانی دونفره...

 

من و...

 

من و خدا...

 

به صرف قهوه...

 

قهوه ای تلخ...

 

شاید برایش شکر هم  گذاشتم...

 

اما نه...

 

نمک  میگذارم...

 

باید خدارا نمک گیر کنم...

 

میخواهم اینگونه او رامجبور کنم  ...

 

مجبور  کنم او هم مرا دعوت کند...

 

به همان ارامش غریبی که در کنارش میتوان داشت...



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت10:52---18 خرداد 1394
سلام ب ابجی گلم مهشید خوبی فدات چکارمیکنی واس منم درست کن ممنون میشم عزیز ذلم اخه وبلاگم قطع شده مواظب خودت باشی
salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam nafasaaaaaaam chashmپاسخ:
nafasam mamnoon to khobiiii nini joon dar che hale ??


الی
ساعت19:53---14 خرداد 1394
وای اجی کمک خخ
jonam ki tarrsondatet han ?پاسخ:


الی
ساعت19:45---14 خرداد 1394
آجی بعضیامیان میگن هکم میکنن واین حرفا
چیکارکنــــــــــــم گلم؟

پاسخ:nafasam dorogh migan ghose nakhoooooor


الی
ساعت12:12---14 خرداد 1394
این شعرروخودم نوشتم بخونش
بایک اشاره دلم اسیره
بی توبمونه بی شک می میره
پی نگاهت یه رازی پیداست
دستای گرمت امیدبه فرداست
انقدرعزیزی برات میمیرم
فقط بایادت اروم میگیرم
اسمت رولبهام تکرارمیشه باز
عکست توچشمام چقدرشده ناز
دوست دارم من هستی یه رویاخوبیت می ارزه به کل دنیا
عاشقتممممممممممممم


پاسخ:ووووييييييي عزيزمممممم عاااليه لااايك .خوشبحالت ميتوني شعر بگي خخخ منم سه تا شعر گفتم تو دفتر خاطراتمه خخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در دو شنبه 9 / 3 / 1394برچسب:,ساعت 21:55 توسط mah| |


Power By: LoxBlog.Com